11 august 2010

Hvad går man ikke for en halskæde?!

Jeg ELSKER bare denne søde ugle-halskæde fra H&M! Man kan bare godt sige at den er rigtig svær at få fat på, i Sverige. Jeg havde set den i Danmark, men ville helst køber den i Sverige. Da jeg skulle til Sverige (eller ret og sagt Sweden) var jeg på jagt efter denne fine ugle.. Efter 10 H&M butikker, 3 dage og nogle shopping-center, fik jeg endlig afvide at H&M i sverige er 1 kollektion foran, end i andre lande..  Pis, os! Nå, men da jeg så kom til Danmark igen, og gik ind i den lokale H&M, fik jeg afvide at butikken var en alt for 'lille' butik, til at ha' denne halskæde.. HVORFOR?!

1 kommentar:

  1. Den ligner meget den halskæde som jeg har købt på Bianco's hjemmeside :)

    Her har du et link: http://www.bianco.dk/webshop/produkt/elisabeth-necklace/543421/d

    SvarSlet

Tak (: