15 oktober 2010

Egypt and Friday

Wow, Egypten er fantastisk! 8 dage i drømmeland! 2 dage i Cairo, 1 i Luxor og 5 på et cruiset som sejlende ned af nilen.. Så skøøøønt! Og masser af oplevelser...
Jeg er lige kommet hjem. Der var 35 grader i skyggen og 40 - 45 i solen, der var virkelig så varmt, at man ikke kunne opholde sig i poolen.. Det skal lige siges at det var en konfirmations gave fra mine forældre :)
Da jeg nu var dernede, tjekkede jeg deres tøjstil, og mode ud. Det er helt andreledes, og ikke ret pænt ( det er min mening, men selfølgelig er det ikke en fornærmelse eller nedgørelse ), men de har generelt en fed sko-stil, altså de tjekket egypter. Deres sko er noget med kilehæl ud af træ, sandaler ud af lædersnore, og lækre afrikanske detaljer.

/Top fra SamsøeSamsøe/Shorts fra H&M fra sidste år/ Hat fra Loftet/ Sandaler fra Pieces/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak (: