30 oktober 2010

Sweet-14

Disse øreringe havde Andrea lavet, er de ikke seje?

Denne smukke ring fra spinning, som jeg fik af Frederik og Andreas

Sorry Sara! Min veninde Sara gav mig nogle smukke rose-øreringe, men da de var forstore til mine små øre, byttede jeg dem til disse armbånd.. UNDSKYLD SØDE!

Nogle smukke øreringe, fra Pernille Corydon, som jeg fik af mine forældre

Lady og Vagabondens hofret

Nogle smukke lys, min veninde Andrea har lavet

Nachos, Mmm! :)

Mascara fra Nilens Jord, som jeg fik af mine forældre og MKA creme eye color som jeg fik af min søster.

Så er jeg blevet 14 år :) Billederne ovenover viser nogle af gaverne. Jeg havde en fantastisk dag! Startede med morgenmad, sammen med min farmor og farfar. Aftensmaden var sammen med mine veninder Sara og Andrea (og Alberte, men hun har lungebetændelse, øv øv!). Senere kom Frederik og Andreas og overraskede os, med en gave og godt humør! Da gæsterne var taget hjem ved halv 11-tiden, hyggede jeg med min familie. Så det har bare været en super dag!

I morgen kommer min familie, til frokost.

__________________________________________________

Edies Eyes er verdens fedeste tøjmærke!!!

(Da jeg desværre ikke kan oploade billeder lige nu, for i nogle snarest muligt)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak (: