02 oktober 2010

UNDSKYLD AT JEG IKKE HAR SKREVET I LANG TID!

Ja, mange 10000 gange undskyld! Når hverdagen flyver asted er det altså svært at følge med..
I dag har jeg  været på shoppetur med mine veninder. Her i nordjylland er der ikke så meget at komme efter, men fandt alligevel en masse (sjovt nok?)




Her var lidt af det jeg købte. Maskerne er fra H&M til 19.95 kr. Øreringene er fra Pieces til 39.95 kr. Armbåndene er også fra Pieces til 80 kr. Den grå negllak er fra Matas til 25 kr. Lang, sort SamsøeSamsøe top til 250 kr. Vandfast makeupfjerner til 100 kr, fra Matas. Bodylotion fra The Body Shop med Lemon til 255 kr. :)
I morgen skal min veninde og jeg ud og samle penge ind til Dansk Røde Kors, som vi også har gjort de 3 andre år. Jeg elsker det bare..
På shoppeturen til Aalborg så jeg disse over seje sko fra Vagabond til 599 kr. Nøøj, jeg var lige ved at købe dem! Jeg håber at man kan se at de er sorte :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak (: