10 november 2010

10112010

Hej!
Så er jeg tilbage efter 1 dages pause. Jeg har virkelig travlt fortiden, og sådan ser min kaldner ud lige nu:

Mandag: Forældersamtaler + en tur i fitness med Mathilde
Tirsdag: Valgfag, Krea
Onsdag: Hen til farmor og prøve 50'er kjoler (Jeg fandt en totalt sej en! Billeder kommer)
Torsdag: Rydde op i tøjskabet + Signe kommer og spiser om aften
Fredag: Til 'friends-aften' henne hos Andrea. Jonathan, Sara, Andreas, mig og Frederik kommer:)
Lør- og Søndag: Glaskunst fra kl. 0900-1600

Her fik i et indblik i hvad jeg går rundt og laver. Oven i progammet er der et tons lektier, afleveringer og tid til at være sammen med vennerne..

Min søster skulle til en slags 'fest' i går, og da jeg er hendes stylist lavede jeg en Lady Gaga hårsløjfe:
Hvad syntes i? Er den ikke Sej? :D

oxox
Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak (: