26 december 2010

Juleaften + 26122010


(Béklager at nogle af billederne ikke er blevet vendt om)





1. Morgenbrunch
2. Gave - Stribet design milano skål
3. Gave - Mini ur, Only gavekort og en super fin mini computer, jeg faktisk bruger lige nu
4. Gave - Chanel DVD ( en biografi om hendes liv, kan varmt anbefales ! ), 2x Chanel negllakker og en depend negllak
5.Vores juletræ
6. Gave - Chanelnegllakkerne 483 Vendetta og 509 Paradoxal og en rødpink depend negllalk

Jeg havde en fantaskisk aften, juleaften. Da jeg vågnede havde min mor lavet brunch, sneen dalede langsom ned og min familie (og ikke minst mig) var i julehumør. Med lidt juledisney og pebernødder gik dagen rigtig hurtigt og så skulle vi ud til min farmor og farfar. På billederne kan i se nogle glimt fra dagen og nogle af gaverne. Udover det der er på billederne fik jeg også en grå basistop, en tur til Østrig og skitøj, så det bliv ikke til så mange gaver iår. Men lidt er også godt :)

I morgen starter Januar-udsalget, så jeg skal så meget ned i byen. Derefter skal jeg på skøjtebanen med min kusine Mathilde. God 26 december !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak (: