10 februar 2011

Tøj krise.. HJÆLP!

Jeg må indrømme at jeg har tøjkrise flere gange om ugen, og nu er jeg begyndt at vende mig til det! Jeg vil derfor dele mine råd med jer..

  •  Om aften, når jeg sidder og læser lækre modeblogs, så kigger jeg godt efter nogle lækre outfit og farvesammensætninger jeg bliver inspirreret af. Det kan såvel være en detajle, en flot måde at sætte tøjet sammen på, eller bare noget helt 3.
  • Hvis det nu går helt galt om morgen, kan du altid lave et helt sort look. Sort slanker, syner dig højere og understreger din øjenfarve.
  • Sørg for at du har en helt masse tilbehør, som du altid kan pifte selv det kedeligeste look op med. Jeg bruger tit armbond, ringe og halskæder.
  • Inden du tager tøj på om morgen, kan du sætte dit hår og lægge din make-up. Så ser du meget smukkere ud og kan se en helhed i dit outfit.
  • Tag kun chancer i dit look, de dage du har en god tøj-dag.
Et andet godt tip er, at lægge sit tøj frem om aften, så du ikke behøver at have tøjkrise om morgen!
Håber at mine råd kan hjælpe lige så meget dig, som mig. Beklager stilheden på bloggen.

/Trine <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak (: