19 marts 2011

Zulu Awards 2011

Jeg så det desværre ikke. Men jeg har set kjolerne. Lidt sent, men bedre end aldrig, ikke? Jeg har fundet en masse kjoler og outfits fra den røde løber:

 Her ses så de outfit jeg ikke synes så godt om. Amalie fra Paradise Hotel mindede mig om en ravn, Christiana Schaumbrug Muller, mindede mig for meget om et juletræ..










En lille trend på den røde løber var transperente blonder. Her ses Mascha Vang, Saseline og en anden, som jeg ikke lige genkender:


Min farvorit var dog Medinas smukke outfit. Jeg bryder mig endelig ikke om kjolen, men den passer perfekt til hende og stylingen.


Som en lille sjov bemærkning var Anders Lund Madsen også smuk pyndet! Jeg vil lige advarer på forhånd at det ikke er et chamerende syn.. Tja, billederne taler for sig selv :)



Ha ha, Ha' det godt!

1 kommentar:

Tak (: