04 august 2011

Copenhagen Fashion Week


Anne Sofie Madsen  -  Billedet er lånt af www.trineswardrobe.dk


Gaia - billedet er lånt af www.trineswardrobe.dk


Louise Boye Andersen - billedet er lånt af www.framboisefashion.com


Frimærke som Malene Birger har designet i forbindelse med modeugen - billedet er lånt af www.wewonder.dk


David Andersen  -  Billedet er lånt af www.wowonder.dk


Veronica B. Vallenes - billedet er lånt af www.wewonder.dk

Så er der igen modeuge i København, som jeg desværre ikke kommer til. Men alligevel følger jeg godt med, her hjemme fra :) Diverse blogs, DR K, artikler på modesites osv. DR K gør et fantaskisk stykke arbejde, hvilket jeg vil opfordre jer som heller ikke kommer til modeugen, at se.

Jeg har ikke fundet mig en ynglings kollektion endnu, fordi alle er SÅ fine!

Følger i også med i fashion week'en? Hvis ja, hvordan?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak (: